Nog een paar nachtjes voor vertrek... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marissa-Mariette - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes voor vertrek... - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marissa-Mariette - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes voor vertrek...

06 Augustus 2016 | Nederland, Hoogeveen

Aanstaande donderdag vliegen wij, Marissa en Mariëtte, naar Nairobi in Kenia. We gaan daar het kinderhuis bezoeken wat we vanuit de Andreas Manna Stichting ondersteunen.
Lilly, die ooit zelf opgroeide in het kinderhuis, zorgt daar samen met een aantal anderen voor ongeveer dertig kinderen en jongeren.
Wanneer wij komen hebben de jongeren vakantie en kunnen we veel tijd met hen doorbrengen. We houden jullie op de hoogte door onze verslagen en foto's!

• 07 Augustus 2016 - 13:25

Hetty:

Ik zie uit naar jullie verslagen en foto's.

• 07 Augustus 2016 - 18:26

Wilma:

Ik ben benieuwd naar de verhalen en naar de foto's die jullie verblijf weergeven. Heel veel plezier! Geniet ervan en een goede reis.

• 08 Augustus 2016 - 18:24

Henk:

Ben heel benieuwd. Wordt vast heel goed en leuk ;-)

• 09 Augustus 2016 - 09:51

Jan:

Zal jullie lotgevallen op de voet (?) volgen. The Times atlas of the world ligt al klaar.

• 09 Augustus 2016 - 15:15

Elise:

Heel veel plezier en ik zie uit naar jullie belevenissen!

• 09 Augustus 2016 - 20:19

Gera :

Hey meiden,
    Wat goed om te horen dat jullie de kinderen op gaan zoeken. Die zullen, net als jullie erg blij zijn jullie te ontmoeten. Ik wens jullie een goede reis en geweldig veel plezier samen! Ik zal jullie belevenissen zeker lezen en bekijken!

• 10 Augustus 2016 - 18:53

Els:

Heerlijk!!! Kijk nu al weer uit naar jullie verslagen. Een hele mooie reis en geniet van alles wat jullie mogen meemaken!